• banner_salescup
  • chipfactory
  • sbb_customerdrive.fw
  • sbb_10geboden
  • sbb_klantergerjeniet
  • sbb_libra
 
     
 
 

ChipFactory

Opzet

Chip Factory is een interactieve workshop in spelvorm. De Game duurt een halve tot een hele dag en is bij uitstek geschikt om deelnemers inzicht te geven in hun impact als leidinggevende op de tevredenheid van hun medewerkers én op de impact op hun operationele resulten. Hard tot he targets, soft tot he people is de rode draad door deze game.

Geven van corrigerende feedback, no selling, monkey management, praatzieke medewerkers, medewerkers die willen vertrekken, de koe bij de hoorns vatten... Het zijn maar een paar voorbeelden van zeer herkenbare situaties waar leidinggevenden dagdagelijks worden mee geconfronteerd.

Vraagstukken

Een paar heel voorbeelden van de dilemma’s die de deelnemers tegenkomen:

  • Een medewerker komt steeds te laat, hoe pak ik dit aan.
  • Een medewerkers vraagt dringend een dag verlof maar de planning laat dit niet toe. Hoe ga ik hiermee om?
  • U moet een coachinggesprek voeren met een medewerker, hoe bouwt u dit op?
  • U moet een verzoek van een medewerker weigeren. Hoe pak ik dit aan zonder de medewerkerstevredenheid schade toe te brengen?
  • Een medewerker moet een belangrijke klant bellen maar vraagt de leidinggevende om dat van hen over te nemen. Hoe zorg ik ervoor dat deze aap niet op uw schouder terechtkomt én dat er een leerproces op gang komt bij mijn medewerker!
  • Gebruik ik pro-actief beschikbare informatie of loop ik achter de feiten aan?
  • Ken ik mijn medewerkers en in welke mate gebruik ik deze kennis in mijn aanpak als leidinggevende?

De doelgroep

Deelnemers aan deze boeiende game zijn doorgaans teamleiders, supervisors, coaches, floormanagers en alle anderen die de dynamiek van het direct leidinggeven beter willen begrijpen. Deze medewerkers werken in klantcontactomgevingen in B2C of een B2B omgeving. Commercieel of non profit. Kortom de game is geschikt voor elke organisatie die de drive heeft om hun leidinggevenden te ondersteunen met als doel hun medewerkerstevredenheid te optimaliseren én hun business resultaten te verbeteren.

 

download the whitepaper

vraag online vrijblijvende offerte

bel ons

social - linkedin
 
 
     
 
 
© De Servicetrainer / www.deservicetrainer.be // info@deservicetrainer.be * website by bthere.be
 
 
Klant erger je niet - schrijf je in voor de gratis sessie op 13 november 2014