• banner_salescup
  • chipfactory
  • sbb_customerdrive.fw
  • sbb_10geboden
  • sbb_klantergerjeniet
  • sbb_libra
 
     
 
 

ONZE KLANTEN

Onze klanten getuigen...

Chantale Debondt
verantw. organisatieontwikkeling at Partena Ziekenfonds & Partners

"Sven is een trainer/opleider met impact. Hij heeft een sterke persoonlijkheid en verliest zijn doel niet uit het oog. Resultaat verzekerd met deze toptrainer.
succes Sven !"

  • attentia
  • bvb
  • comeos
  • eandis
  • klant_belfius
  • klant_lambweston
  • klant_partena_ziekenfonds
  • klant_voka
  • klanten_delware
  • klanten_partena_kinderbijslag
  • klanten_rtr

Christophe Bogaerts
CRM Manager Delaware Consulting

"De game 'Klant erger je niet' is een aanrader voor iedereen die meer inzicht wenst te verkrijgen in de klantrelatie en
hoe je eigen organisatie omgaat met klanten.
De game is niet zomaar een workshop maar een spel voor professionals die je in staat stelt om al spelender wijs inzicht
te verkrijgen in hoe jezelf omgaat met een klant, hoe andere bedrijven naar een klant kijken en waaruit je op het einde zeker
lessen kan trekken om je eigen klantrelaties te verbeteren.
Sven is ideaal als gastheer en als spelbegeleider. "

Andrea Hoffman
Manager Distribution at Partena Ziekenfonds & Partners

"I had a session of this game with my team of commercial managers and I have seen them struggle, learn, adapt and grow during the day. Sven creates a result-oriented, but at the same time open and trustful enviroment during the game with clear instructions and perfect timings. I van recommend this game for all management levels."

Bram Hostyn
Manager Servicecenter at Partena Ziekenfonds & Partners

"Sven denkt zeer klantgericht, handelt in functie voor de klant en maakt jouw medewerkers bewust van het belang van een goede klantenrelatie. Zowel in zijn trainings als in de game 'klant erger je niet' komen de medewerkers tot deze inzichten en draagt dit bij tot een betere klantenservice."

Rachel De Rudder
Coach, trainer en consultant

"Het spel Klant erger je Niet, neemt je van begin tot einde mee, op een wervelende wijze en legt interne en externe dynamieken van een organisatie bloot. Spelenderwijze brengt het inzichten in de persoonlijke aanpak alsook samenwerking en de impact op de klant.
Ik waardeer de aanpak van Sven enorm. Op een wijze die bij het nieuwe leren past, weet hij de juiste vragen te stellen en de antwoorden uit de groep te halen."

Paul Standaert
Sales Manager at Partena HR & B2B

"Sven offered us a much appreciated customized approach on a classic training intended to improve sales 'contact' skills.
The output was a wel organised 2days training session for sales 'newbies' which opens new possiblities for administration employees into a more 'commercial' approach of the day to day business. Well done Sven."

Marleen Delhaweyns
Sales Director Europe

"Het spel benaderde de realiteit en dagelijkse obstakels die, ik oh zo vaak en in zeer hoge mate, tegen gekomen ben in bedrijven, bij klanten, bij medewerkers.
Het is een product dat met wat voor- en naverkoop service zeker een meerwaarde heeft voor de meeste bedrijven hun bedrijfsleiders.
ROI waardig en erg leuk om aan deel te nemen."

Vanessa De Bock
Teamleader General banking at ING Contact Centre

"Sven is een coach in hart en nieren. Hij weet mensen te inspireren, te motiveren en te doen groeien als geen ander. Hij vertrekt steeds van een duidelijke visie en werkt heel doelgericht. Klantgerichtheid, een menselijke aanpak, servicegerichtheid, gedrevenheid en de wil/kunde om kennis over te dragen, zijn competenties die Sven typeren."

 


vraag online vrijblijvende offerte

bel ons

social - linkedin
 
 
     
 
 
© De Servicetrainer / www.deservicetrainer.be // info@deservicetrainer.be * website by bthere.be
 
 
Klant erger je niet - schrijf je in voor de gratis sessie op 13 november 2014