• banner_salescup
  • chipfactory
  • sbb_customerdrive.fw
  • sbb_10geboden
  • sbb_klantergerjeniet
  • sbb_libra
 
     
 
 

KLANT-ERGER-JE-NIET

Klant-erger-je-niet is een business game over klantgericht ondernemen. De workshop duurt een halve tot een hele dag en is bij uitstek geschikt om medewerkers het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren en de inzichten te gebruiken om actie te ondernemen in de eigen organisatie.
In deze game speel je als team de medewerkers en managers van reisbureau TacticTravel.  Het streven is om aan de klantwensen te voldoen én om de bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Belangrijke principes zoals klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud en het creëren van klantambassadeurs zijn de rode draad door de game.

Veel toepassingsmogelijkheden

Deze klantgerichtheidstraining-in-spelvorm duurt 3 tot 8 uur afhankelijk van jouw doelstellingen en wensen. Iedereen van secretaresse tot directeur kan meedoen. De businessgame is zowel geschikt voor organisaties die verkopen aan consumenten (b2c) als in de zakelijke markt (b2b) en voor overheidsinstellingen en non-profit organisaties.
Klant-erger-je-niet is uitstekend geschikt als training om het belang van klantgerichtheid te benadrukken of als onderdeel van een veranderplan waarbij de klant meer centraal komt te staan.

Klantervaringen

"De game 'Klant erger je niet' is een aanrader voor iedereen die meer inzicht wenst te verkrijgen in de klantrelatie en hoe je eigen organisatie omgaat met klanten.
De game is niet zomaar een workshop maar een spel voor professionals die je in staat stelt om al spelender wijs inzicht te verkrijgen in hoe jezelf omgaat met een klant, hoe andere bedrijven naar een klant kijken en waaruit je op het einde zeker lessen kan trekken om je eigen klantrelaties te verbeteren.
Sven is ideaal als gastheer en als spelbegeleider."
Christoph Bogaerts
Responsable SAP CRM @ Delaware Consulting

"Het spel Klant erger je Niet, neemt je van begin tot einde mee, op een wervelende wijze en legt interne en externe dynamieken van een organisatie bloot. Spelenderwijze brengt het inzichten in de persoonlijke aanpak alsook samenwerking en de impact op de klant.
Ik waardeer de aanpak van Sven enorm. Op een wijze die bij het nieuwe leren past, weet hij de juiste vragen te stellen en de antwoorden uit de groep te halen"
Rachel De Rudder
Reflectie

"Het spel benaderde de realiteit en dagelijkse obstakels die, ik oh zo vaak en in zeer hoge mate, tegen gekomen ben in bedrijven, bij klanten, bij medewerkers.
Het is een product dat met wat voor- en naverkoop service zeker een meerwaarde heeft voor de meeste bedrijven hun bedrijfsleiders.
ROI waardig en erg leuk om aan deel te nemen."
Marleen Delhaweyns
Sales director Europe
KTBA kwaliteitszorg

"I had a session of this game with my team of commercial managers and I have seen them struggle, learn, adapt and grow during the day. Sven creates a result-oriented, but at the same time open and trustful enviroment during the game with clear instructions and perfect timings. I van recommend this game for all management levels."
Andrea Hoffman
Manager distribution @ Partena

"Sven heeft onze Plato groep van ondernemers een zeer interessante spelnamiddag bezorgd met een venster op hoe we (kunnen) omgaan met klanten ! De moeite waard voor iedereen die met interne en externe klanten te maken heeft."
Henk Bovyn
Domain manager @ ArcelorMittal

Afstemmen op je wensen

De game wordt aangeboden vanaf een sessie van een halve dag tot een volledige dag afhankelijk van de specifieke wensen van onze klanten.
Heel vaak krijgt dit een verlengstuk in de vorm van een concreet natraject op basis van de verbeterpunten die uit de game zijn gekomen.

De volgende stap

Maak je keuze uit de volgende vervolgstappen:

Interesse? 

Overweeg je om een van onze games in te zetten in jouw organisatie? Wil je van ons weleens horen hoe we dat handen en voeten kunnen geven? Contacteer ons voor een kennismaking.

Eerst zelf deze businessgame ervaren?

Lijkt het je wel wat om een businessgame in te zetten in jouw organisatie maar wil je eerst zelf ervaren of deze het best geschikt is? Wij organiseren regelmatig kennismakingsgames waarin je deze speelse training zelf kunt ervaren. Op onze homepagina staan de eerstvolgende evenementen vermeld. Maak je keuze en schrijf je in. Deelnemen is gratis.

 

download the whitepaper

vraag online vrijblijvende offerte

bel ons

social - linkedin
 
 
     
 
 
© De Servicetrainer / www.deservicetrainer.be // info@deservicetrainer.be * website by bthere.be
 
 
Klant erger je niet - schrijf je in voor de gratis sessie op 13 november 2014