• banner_salescup
  • chipfactory
  • sbb_customerdrive.fw
  • sbb_10geboden
  • sbb_klantergerjeniet
  • sbb_libra
 
     
 
 

LIBRA

"inzicht in de geheimen van een efficient contact center"

De Contactcenter Management Game is een interactieve workshop in spelvorm. De Game duurt een halve tot een hele dag en is uitermate geschikt om deelnemers inzicht te geven in de operationele besturing van een contactcenter. Eén groep bestaat uit 4 tot 6 deelnemers.
In de game worden verschillende rollen verdeeld: die van agent, contactcenter manager en/of teamleider en de verschillende contactcenter-agents zelf. Je wordt uitgedaagd om het bedrijf zodanig aan te sturen dat doelstellingen m.b.t. de bereikbaarheid en efficiency worden behaald, zonder dat dit ten koste gaat van de klant- en medewerker tevredenheid!

Wat doe je wanneer:

  • Het aanbod van het aantal contacten afwijkt van de prognose - hoe ga je hiermee om?
  • De contactcentermanager uitleg wil over de oplopende bedieningstijd - hoe komt je tot een goede analyse?
  • Een medewerker naar huis moet omdat zijn of haar dochtertje ziek is geworden?
  • Laat je de teammeeting doorgaan of niet …
  • Je niet kan in gaan op de vraag van een medewerker, collega, manager, …

Kortom, de game is geschikt voor elke organisatie die de drive heeft om het optimale uit haar contactcenter te halen en klantcontact serieus te nemen en te verbeteren.

Opzet van de game

De contact center management game duurt, afhankelijk van doelstellingen en wensen, 4 tot 8 uur. In de basisversie van 4 uur, wordt de game uitgelegd, gespeeld en geëvalueerd. De uitgebreide versie van 8 uur, geeft de deelnemers via training uitleg en inzicht in de achtergronden en mechanismen van het contactcenter. Deze zaken vergroten het inzicht van de deelnemers en zorgen er voor dat de game nog beter tot zijn recht komt.

Traject op maat

De game is ook uitermate geschikt als 'sturend' onderdeel van een traingstraject op maat. Starten met de eerste ronde, de verbeterpunten aanpakken via training en vervolgens de aangeleerde verbeterpunten succesvol toepassen in de tweede ronde van de game geeft garandeert maximaal en blijvend effect.

Doelgroepen

Jnr en snr teamleaders, opstartende teamleaders, planners, Jnr en snr contact centermanagers, contact center medewerkers, stafdiensten die inzicht willen krijgen in de specificiteit van contact centers (HR, marketing, …), recruiters van contcat center profielen, ….

 

download the whitepaper

vraag online vrijblijvende offerte

bel ons

social - linkedin
 
 
     
 
 
© De Servicetrainer / www.deservicetrainer.be // info@deservicetrainer.be * website by bthere.be
 
 
Klant erger je niet - schrijf je in voor de gratis sessie op 13 november 2014