Je wil weg van de ‘one shot’ aanpak en je bent ervan overtuigd dat klantgerichtheid echt ontwikkelen een proces is dat nooit stopt?
 
Het is lastig om mensen telkens een hele dag van de werkvloer te halen. Laat staan naar een andere locatie te brengen.
 
Je hebt net een intensief klantgerichtheidsprogramma achter de rug en wil dit nu verankeren op een logsitiek en financieel laagdrempelige manier?
 
Je vindt klantgerichtheid zo belangrijk je vindt dat de kennis en vaardigheden van je mensen continu moeten worden getraind of je hebt simpelweg niet de budgetten om een intensief maatwerktraject op te starten maar je wil wel klantgericht verder ontwikkelen in je organisatie.
 

Wat houdt het in?

  • Elk kwartaal 1 Customer Experience Dag
  • 1 CE dag bestaat uit 4 worskhops van 90 minuten
  • Speelse en ervaringsgerichte worskhops zorgen voor zeer hoge oefenintensiteit (evenveel op minder tijd)
  • Tot 60 deelnemers per dag