Je bent tijdelijk op zoek naar een customer service manager? je zoekt een specialist die een change project- of programma rond klantgerichtheid in goede banen kan leiden? Een grote campagne op komst en je zoekt snel ondersteuning?

Customer service is onze job. Onze mensen worden al jarenlang dagdagelijks geconfronteerd met uitdagingen op het vlak van klantgerichtheid en kijken terug op jarenlange managementervaring.

Snelheid door specialisatie

Onze mensen functioneren al jaren dag in dag uit in een veelheid aan klantenservice omgevingen waardoor ze zeer snel ingewerkt zijn en op korte termijn veel toegevoegde waarde leveren.

Extra toegevoegde waarde door frisse kijk

Onze mensen komen nieuw en onbevooroordeeld je organisatie binnen. Dat geeft vaak een nieuwe en verfrissende kijk op bestaande uitdagingen wat heel vaak leidt tot nieuwe inzichten, doorbraken en versnellingen.

Organisatiebreed en structureel denken

Alle onze interim managers zijn erop getraind om mee te denken met de organisatie en verder te denken dan enkel de ‘opdracht’. Zij zorgen dus niet alleen voor een periodieke ‘overbrugging’ maar zijn erop gebrand blijvende resultaten en structuren na te laten.

Ontwikkelen van mensen

Vanuit de waaier aan activiteiten binnen De Servicetrainer beschikken onze mensen stuk voor stuk over senior competenties in het ontwikkelen van mensen door het opzetten, uitrollen en opvolgen van opleidingsprogramma’s, individuele coaching, etc....

Know How

Onze interim managers staan er niet alleen voor. Zij maken deel uit van het team en doen continu beroep op de opgebouwde en ontwikkelde know how binnen De Servictrainer. Dat bespaart onze klanten vaak een lange en dure zoektocht naar de juiste aanpak.