Hieronder ons aanbod voor medewerkers.

 

Event

Customer Drive - Klantgericht handelen in de praktijk

Ervaar op een speelse en persoonlijke manier wat klanten belangrijk vinden in een klantenserviceomgeving. In het business game Customer Drive worden deelnemers ondergedompeld in een nieuwe omgeving, zodat oude patronen worden losgelaten en iedere deelnemer op gelijke voet begint.

Tussendoor worden onderwerpen als gesprekstructuur, actief luisteren, eerste indruk, omgaan met emoties, memorabel afsluiten etc... verder uitgediept.

Lees verder ....

Bedankt voor de klacht! - Klantgericht omgaan met klachten

Leer op een speelse en ervaringsgerichte manier hoe je van boze, ontgoochelde en gefrustreerde klanten opnieuw fans kan maken. Ondermeer via het business game “Customer Sevice Cup” krijg je inzicht in de valkuilen en opportuniteiten die klachten met zich meebrengen.

Aan de hand van een heel concreet stappenplan krijg je een instrument mee dat jou helpt om nog beter met de emoties en klachten van je klanten om te gaan.

Lees verder ....

Kleur Je Klant - Maak verbinding met je interne en externe klant vanuit je persoonlijke gedragstijl

Kleur Je Klant geeft je inzicht in jouw eigen communicatiestijl,je krachten en je valkuilen zodat je jouw sterke punten nog beter en bewuster voor je klant, je eigen team en je organisatie kunt inzetten.

Na het spelen van deze game zullen jijzelf, je collega's én je klanten onmiddellijk het verschil voelen!

Lees verder ....

Digital Customers - Digitale communicatie voor klantcontactmedewerkers

Sociale media zijn al de tools en platformen die klanten gebruiken om hun meningen, vragen of verzuchtingen te delen. Doet jouw bedrijf al aan webcare?

In deze opleiding leer je hoe positief, duidelijk en efficiënt kan omgaan met dé online klant anno 2018. Want een goede customer care is vandaag goud waard: je verbetert je online reputatie en de tevredenheid van je klanten. Van monitoring, strategie tot de juiste formulering van je antwoord: je leert het in deze opleiding.

Lees verder ....

Sales Cup - commerciele attitude en vaardigheden voor service medewerkers

Steeds meer verwachten klanten en organisaties van service medewerkers dat ze meer commercieel gaan denken en handelen. Deze speelse training zorgt er op een speelse, praktijkgerichte en laagdrempelige manier voor dat je straks over de nodige tools en vaardigheden beschikt om deze uitdaging succesvol aan te gaan.

Onder meer via het business game “De Sales Cup” creëren we een veilige omgeving waar thema's als up- en crossselling, vragen stellen, omgaan met tegenwerpingen, features/benefits, closing the deal, etc... spelenderwijs aan bod komen. Tussendoor worden alle verschillende onderdelen verder uitgediept.

Lees verder ....