• banner_salescup
  • chipfactory
  • sbb_customerdrive.fw
  • sbb_10geboden
  • sbb_klantergerjeniet
  • sbb_libra
 
     
 
 

Salescup

Opzet

4 Tafels, 4 teams. Scorebord aan de muur en de medailles liggen klaar. We zijn klaar voor de aftrap van de Sales Cup. Het principe is eenvoudig, een training ‘verkleed’ als spel.

De Sales Cup is geen gemoedelijk tafelspel, wel een hyperdynamische gamessetting. Teams worden verdeeld, kapiteins verkozen, strategie wordt bepaald, rollen verdeeld. Het materiaal nodigt uit om hiermee vol aan de slag te gaan.

De deelnemers krijgen een set vragen en doe-opdrachten rond sales die ze in een beperkte tijd samen moeten zien te volbrengen. Na elke vraag of opdracht volgt een gezamelijk reflectie- en dus leermoment : hoe zijn we tot deze oplossing gekomen, waren we het er snel over eens?, waarom hebben we welke keuze gemaakt, …

Doel van deze training is de basiskennis rond sales bij te brengen en op te frissen, de mensen te enthousismeren en zo de drempel naar sales te verlagen. Verkopen hoeft immers geen vies woord te zijn.

Deze game kan worden gespeeld van 6 tot 16 personen en duurt 120 minuten. Dus ideaal om in te zetten als learning snack maar evengoed te integreren als onderdeel van een compleet trainingsprogramma.

 

 

 

 

download the whitepaper

vraag online vrijblijvende offerte

bel ons

social - linkedin
 
 
     
 
 
© De Servicetrainer / www.deservicetrainer.be // info@deservicetrainer.be * website by bthere.be
 
 
Klant erger je niet - schrijf je in voor de gratis sessie op 13 november 2014