• banner_salescup
  • chipfactory
  • sbb_customerdrive.fw
  • sbb_10geboden
  • sbb_klantergerjeniet
  • sbb_libra
 
     
 
 

TRAINING

"Wij openen en ontwikkelen het klantgericht handelen van uw mensen!"

De Servicetrainer is een team van creatieve en bevlogen mensen die helpen de resultaten van uw organisatie te verbeteren door leren en fun te combineren. Kortom, we zijn Serious About Fun.
We doen dit door trainingen en learning games in te zetten. Het resultaat is een maximaal leereffect door ervarend leren te combineren met plezier.
We richten ons hierbij tot elke organisatie waar klantgerichtheid centraal staat, tot de mensen die er in contact staan met interne of externe klanten én hun leiders.

Onze aanpak:

  1. Intake en analyse
  2. Online pre-traject (facultatief)
  3. Ontwerp van de training
  4. Online post-traject (facultatief)
  5. Training
  6. Evaluatie + feedback

Domeinen

  • Klantgericht telefoneren
  • Gespreksvaardigheden
  • Omgaan met klachten
  • Helpen kopen
  • Up- en cross selling
  • Opvolging van leads
  • Leiderschap
  • Gamification of training
  • ...
 


vraag online vrijblijvende offerte

bel ons

social - linkedin
 
 
     
 
 
© De Servicetrainer / www.deservicetrainer.be // info@deservicetrainer.be * website by bthere.be
 
 
Klant erger je niet - schrijf je in voor de gratis sessie op 13 november 2014