Terug naar overzicht

Omschrijving

Sociale media zijn al de tools en platformen die klanten gebruiken om hun meningen, vragen of verzuchtingen te delen. Doet jouw bedrijf al aan webcare?

In deze opleiding leer je hoe positief, duidelijk en efficiënt kan omgaan met dé online klant anno 2018. Want een goede customer care is vandaag goud waard: je verbetert je online reputatie en de tevredenheid van je klanten. Van monitoring, strategie tot de juiste formulering van je antwoord: je leert het in deze opleiding.

We gaan aan de slag met tal van cases, die je ook zelf mag aanbrengen. Theorie en praktijkdag worden de hele dag door met elkaar afgewisseld, zodat je online nooit meer met je mond vol tanden zal staan!

 

Leerdoelen

  1. hoe online webcare vandaag invloed heeft op de reputatie van jouw bedrijf
  2. een positief, duidelijk en actueel antwoord geven op alle vragen van klanten
  3. alle do's en don'ts van reageren op sociale media
 

Doelgroep

Iedereen die contact heeft met interne en externe klanten zoals servicemedewerkers, binnendienst, contact centers, baliepersoneel, onthaalmedewerkers, etc.... .

 

 

Programma

volledige dag