Omschrijving

Coolblue, Starbucks, citizenM hotels, Disney en AFAS. Zomaar een paar bedrijven die bekend staan om hun hoge klantgerichtheid. Ze hebben meer enthousiaste klanten en medewerkers dan hun concurrenten. Ze groeien harder dan de rest. Ze worden overal aanbevolen. Wat doen deze bedrijven waardoor ze deze resultaten halen? De sleutel tot ware klantgerichtheid ligt bij de managers in een organisatie. Sydney Brouwer deelt in deze inspiratiesessie wat managers kunnen doen om een cultuur te creëren die klantgerichtheid stimuleert en faciliteert.
 
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek 'Klantgericht Leiderschap'.
 

Biographie van de spreker

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek ‘Klantgericht Leiderschap’. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.

Naast zijn werk op het podium is Sydney host van de Over Klanten Gesproken podcast en bestuurslid van Stichting CX Circle, het onafhankelijke platform voor Customer Experience professionals.

Doelgroep

Business managers, CEO’s, teamleaders, Marketing- en sales managers, kortom iedereen die leidinggeeft in een omgeving waar de klant centraal staat.

Programma

  • Onthaal 18:00u
  • Start 18:30u
  • Netwerkborrel 20:00 - 21:00u

Spreker

Sydney Brouwer

Prijs

95,00 euro per persoon
prijs excl. BTW

Data en locatie

  • 22 november 2018 - De Pinte

 

 

Ik schrijf me in.